Мултимедија категорија
Да погледате резултате гласања кликните овде
Радови у категорији мултимедија


Опис рада
С обзиром на тренутну ситуацију у свету услед пандемије и чињенице да младима није остављена могућност путовања и истраживања нових земаља, замислиле смо ову апликацију као популарну игру ,,Монопол" која ће вас повести на имагинарно путовање. Идеја није била да износимо општепознате чињенице о чланицама ЕУ, већ да се базирамо само на оне занимљивости које красе ове земље. Нешто налик ,,Можда нисте знали"- али све на једном месту, кроз игру.. На овом путовању смо истражујући и саме сазнале невероватне податке које једноставно не можеш а да не запамтиш. У вези са тим, подигла би се и свест младих о земљама о којима се толико прича. При помену сваке, можете кроз песму, стихове или необично одабране чињенице заволети је и пожелети да сте тамо. Свака застава, знаменитост и необичност биће уклесана у памћење без учења, кроз игру. Сваки видео је осмишљен на посебан начин, што одбацује могућност засићења чињеницама која се ствара услед пуког учења. Игра вам може помоћи да створите добру основу за квизове који углавном проналазе питања оваквог типа. Cамосталним одабиром, можете постати још један имагинарни путник у свету забаве и добити награду. Награда је свакако ваша елоквентност и ковчежић занимљивости који ће вас учинити и духовно богатијим.


Опис рада
Изабрана тема конкурса је Животна средина и климатске промене. Начин на који смо је реализовали је израда сајта Животна средина у инфографици, где смо презентовали наше инфографике на ову тему. Инфографике су у мултимедијалној форми: текст, слика, анимација и графикони. Све инфографике су искључиво наша ауторска дела и урађена су у веб алату Канва јер он има опцију која омогућава тимски рад. Сваки ученик је при изради инфографике позивао и остале чланове тима, као и ментора, у свој Канва тим, па је израда инфографике била сарадничког типа. Информације које смо узимали за инфографике су већим делом узете из Европског дневника 2020/2021. Желели смо да покажемо које се вредности ЕУ везане за ову тему могу применити у нашој средини, такође и какво је наше тренутно стање по том питању. Изабрали смо израду инфографика јер се на тај начин развијају све кључне вештине и компетенције које је ЕУ као и наше образовање препоручило. То су: употреба ИКТ (користили смо веб алат Канва као и израда сајта у Вордпресу); рад са подацима и информацијама (поред текстуалних информација приказани су и графикони са подацима); сарадња (облик рада је све време био тимски); одговоран однос према здрављу и околини (све теме инфографика се односе на заштиту животне средине и здравог живота); естетичка компетенција (све инфографике изгледају веома лепо са прикладним графичким и гиф елементима како би заинтересовале читаоца); предузетништво и иницијативност (ученици су сами бирали теме за инфографике, тражили информације и податке); комуникација (рад се одвијао преко интернета , и преко вајбер групе); управљање учењем (ученици су научили како да од мноштва информација извуку оне кључне и да их презентују на креативан начин).


Опис рада
Ми смо ученици трећег разреда Економске школе Ђука Динић у Лесковцу. Тема коју смо одабрали је ЕУ у твом свакодневном животу. Пријавом на овај конкурс смо кроз текст и игру покушали да објаснимо значај четири слободе Европске уније. Надамо се да смо тако нашим вршњацима приближили неке од привилегија које пружа Европска унија и само још један разлог зашто би улазак у Европску унију побољшао наше животе. Порука коју смо хтели да пошаљемо јесте да улазак у Европску унију представља само нови спектар слобода за наше грађане.


Опис рада
Животна средина и климатске промене Да ли си се питала како је бити млад и пун живота a ипак носити тугу у свом срцу. Шта је то што у мени ствара немир и страх? Када бих могла да бирам, шта је то што бих ја могла да урадим да те спречим да ово што се мени дешава да се не дешава другима? Шта урадити са тобом РЕКО која не разумеш језик нашег живота? Да ли бих могла да ти покажем пут којим би требало тећи? Где су ту наши осмеси и наше безбрижна дружења на твојим обалама? Зашто одједном ниси лепа? Зашто нам прогониш кући и домове? Хоћеш ли ме бистра помиловати? Много је тога урађено да ти се да правац, али још много тога имамо да урадимо ми који сада гледамо твоју лепоту . Само једно знам- нисам сама и имам некога ко мисли на мене !


Опис рада
Израда пројекта Зелена младост који се бави темом климатских промена и заштитом животне средине започета је почетком децембра. Прво је извршено анкетирање кроз 14 питања намењено средњошколцима широм Србије. Резултати су показали да је потребно подићи свест младих људи о тој теми и то нас је подстакло да направимо сајт како би се више наших средњошколоца информисало о овом питању.У том циљу написани су разни текстови који се ослањају на релавантне изворе, а све у вези са овом еколошком темом. Поред тога, да би сајт био занимљивији и привлачнији младима направиле смо неколико едукативних видео-записа, као и два квиза која проверавају знање о екологији.Након одлуке да се пројекат реализује у виду сајта, подела рада је извршена на начин који се наводи даље у тексту.Софија Аврамеску је писала текстове на теме: узроци климатских промена, ефекат стаклене баште, природни ресурси, фосилна горива, озонски омотач, обновљиви ресурси, Паришки споразум, угрожене врсте, еколошка права и загађење земљишта. Анализирала је резултате анкете која је рађена пре састављања сајта и написала је текст о томе. Саставила је квиз који проверава знање етикета везаних за заштиту животне околине, органске производе и сличне области.Исидора Јовановић је писала текстове на теме: последице климатских промена, загађење и заштита водених станишта и енергија биомасе. Направила је 4 видео-записа на теме: последице загађења и климатских промена, фосилна горива, могућа решења за климатске промене и заштиту животне средине и мишљење научника о климатским променама. Саставила је квиз који проверава знање понуђено у текстовима са сајта.Теодора Јелисавчић је писала текстове на теме: могућа решења климатских промена, рециклажа и нуклеарна енергија. Била је задужена за све технолошке задатке: осмислила је, направила и организовала цео сајт и кодирала квизове.Изворе за текстове смо налазиле на интернету са различитих и релевантних информативних и еколошких блогова, или су у питању били семинарски радови. Сви видео-записи на сајту су састављени од више краћих клипова са YоuТubе канала или других канала чији је циљ еколошко образовање. Између клипова су убачене и слике које су преузете са интернета. Текст који се појављује у видео-записима је оригиналан иnније преузет са интернета. Ниједно ауторско право није прекршено. Све референце су наведене на крају текстова. Референце и линкови за видео снимке наведени су у опису видео-записа на нашем YоuТubе каналу Зелена Младост. Све слике коришћене на сајту су stock free.Цртежи са насловне стране сајта су ауторски рад Анђеле Весић, ученице 3. разреда Прве београдске гимназије. Анђела није члан тима, али нам је радо уступила своје радовете смо јој захвални, као и нашим вршњацима из школе јер су увек били спремни да нам одговоре на било које питање које смо имале, као и да нам изложе нека њихова питања.Ментор за израду овог пројекта била је професорка Марија Драгнић. Она нам је током ових пар месеци давала смернице и помогла у финалним проверама сајта.План је да наш сајт, након што се појави на сајту европског дневника, буде подељен и на друштвеним мрежама школе, као и наших професора и вршњака како бисмо оствариле циљ да у што већој мери дођемо до младих људи са информацијама у вези са климатским променама и животном средином. Надамо се да ће овај наш мали допринос бити корак напред у информисању младих по овом питању и подизању свести о важности суочавања са актуелним еколошким проблемима.
ТОП 5


Опис рада
Ми смо се определили за тему ЕУ и Србија. Тему смо реализовали у виду веб сајта, или прецизније стратешке веб игре забавно-едукативног карактера. Циљ игре је управљати виртуелном Србијом како би она остварила услове за улазак у ЕУ, што представља и повезаност са самом темом. Све информације у игри су виртуелне природе, нису везане за реално стање уласка Србије у ЕУ. Како би ушли у Европску унију, потребно је повећати економију, еколошки статус и односе са другим државама чланица ЕУ одговарајући питања у вези њих. Поред тога потребно је одржавати и остале факторе под контролом, попут незапослености, плата и пензија, пореза... Кроз ову игру се може научити доста тога о државама чланица ЕУ, од политике, преко спорта, од историје и географије, наравно и других области. У бази података се налази преко 1700 питања, које смо смишљали и ручно уносили у исту. Због комплексности самог програма иза сцене, могу се јавити неке ситне грешке, али смо се трудили да већину њих поправимо. У овај пројекат је уложено доста времена и рада, од дизајна и програмирања до смишљања питања, али је нама ово било лепо и поулно искуство.


Опис рада
Наш рад носи назив "Климатске промене и загађење животне средине". Ми смо ученици 3. разреда Техничке школе у Чачку, смер електротехничар информационих технологија. Наше учење, а и рад везан је за рачунар. Када се уморимо, волимо да се одмарамо шетајући у природи, поред реке, вожњи бицикла, на свежем ваздуху. Уживајући у природи увидели смо да је велики део ње претворен у огроман контејнер. То нам много смета јер путујући кроз неке Европске земље видели смо да тамо није тако. Одлучили смо се за ову тему како би утицали на свест људи који ово буду читали да промене своје лоше навике у одлагању отпада. Надамо се да ће вам се допасти наше размишљање, да ћемо заједно очистити наше улице, природу и утицати да се смеће све више рециклира. Надамо се да ћемо ми нашим знањем и активностима допринети томе.


Опис рада
Израда пројекта Зелена младост који се бави темом климатских промена и заштитом животне средине започета је почетком децембра. Прво је извршено анкетирање кроз 14 питања намењено средњошколцима широм Србије. Резултати су показали да је потребно подићи свест младих људи о тој теми и то нас је подстакло да направимо сајт како би се више наших средњошколоца информисало о овом питању.У том циљу написани су разни текстови који се ослањају на релавантне изворе, а све у вези са овом еколошком темом. Поред тога, да би сајт био занимљивији и привлачнији младима направиле смо неколико едукативних видео-записа, као и два квиза која проверавају знање о екологији.Након одлуке да се пројекат реализује у виду сајта, подела рада је извршена на начин који се наводи даље у тексту.Софија Аврамеску је писала текстове на теме: узроци климатских промена, ефекат стаклене баште, природни ресурси, фосилна горива, озонски омотач, обновљиви ресурси, Паришки споразум, угрожене врсте, еколошка права и загађење земљишта. Анализирала је резултате анкете која је рађена пре састављања сајта и написала је текст о томе. Саставила је квиз који проверава знање етикета везаних за заштиту животне околине, органске производе и сличне области.Исидора Јовановић је писала текстове на теме: последице климатских промена, загађење и заштита водених станишта и енергија биомасе. Направила је 4 видео-записа на теме: последице загађења и климатских промена, фосилна горива, могућа решења за климатске промене и заштиту животне средине и мишљење научника о климатским променама. Саставила је квиз који проверава знање понуђено у текстовима са сајта.Теодора Јелисавчић је писала текстове на теме: могућа решења климатских промена, рециклажа и нуклеарна енергија. Била је задужена за све технолошке задатке: осмислила је, направила и организовала цео сајт и кодирала квизове.Изворе за текстове смо налазиле на интернету са различитих и релевантних информативних и еколошких блогова, или су у питању били семинарски радови. Сви видео-записи на сајту су састављени од више краћих клипова са YоuТubе канала или других канала чији је циљ еколошко образовање. Између клипова су убачене и слике које су преузете са интернета. Текст који се појављује у видео-записима је оригиналан иnније преузет са интернета. Ниједно ауторско право није прекршено. Све референце су наведене на крају текстова. Референце и линкови за видео снимке наведени су у опису видео-записа на нашем YоuТubе каналу Зелена Младост. Све слике коришћене на сајту су stock free.Цртежи са насловне стране сајта су ауторски рад Анђеле Весић, ученице 3. разреда Прве београдске гимназије. Анђела није члан тима, али нам је радо уступила своје радовете смо јој захвални, као и нашим вршњацима из школе јер су увек били спремни да нам одговоре на било које питање које смо имале, као и да нам изложе нека њихова питања.Ментор за израду овог пројекта била је професорка Марија Драгнић. Она нам је током ових пар месеци давала смернице и помогла у финалним проверама сајта.План је да наш сајт, након што се појави на сајту европског дневника, буде подељен и на друштвеним мрежама школе, као и наших професора и вршњака како бисмо оствариле циљ да у што већој мери дођемо до младих људи са информацијама у вези са климатским променама и животном средином. Надамо се да ће овај наш мали допринос бити корак напред у информисању младих по овом питању и подизању свести о важности суочавања са актуелним еколошким проблемима.


Опис рада
Пројекат „Еко грађанин” за конкурс ,,Европа и ја” обрађује тему заштите животне средине и његова мисија је да олакша појединцу и такође подстакне истог да учини нешто за добробит наше вољење планете Земље. Након брзог и лаког регистровања на сајт корисник је у могућности да пријави и слика неадекватно одложен отпад. На тај начин сви које желе да учине добро дело за свој град, могу лако да пронађу и уклоне исти отпад. Поред горенаведене функције њеб-сајта која се у виду форума налази на страници под називом ПРИЈАВИ ОТПАД, написали смо и неколико чланака информативног и едукативног карактера, за које смо тежили да буду интересантни и да сваки буде написан на себи својствен начин, које посетиоци нашег сајта могу да прочитају на страници под називом ЕКО БЛОГ.
Потврда
Обавезна регистрација
Региструј се / Пријави сеНакон регистрације проверите своје email сандуче (spam / junk) како би верификовали ваш налог. Уколико се пријављујете преко Facebook-а или Gmail-a није потребно да урадите верификацију.